NÄRA HAVET VILL JAG BO

STILLSAMT OCH HAVSNÄRA BOENDE

Mitt i den österbottniska skärgårdsidyllen ligger det nya bostadsområdet Starören. Här har du havet framför dig och skogen bakom dig. Starören erbjuder ett naturskönt och tryggt boende i det idylliska Korsnäs. Här vid strandlinjen växer ett bostadsområde fram. För tillfället finns 10 tomter till salu med tillgång till badstrand, egen brygga och vägbelysning ända fram. Bygg dina drömmars hus på Starören!

Natur

Ett stenkast från tomterna öppnar sig det böljande blå. Förtöj båten nära huset eller ge dig ut på vandringsleden. För dig som älskar naturen blir det knappt bättre.

Lugn

Tänk dig att få dricka morgonkaffet med havsbrisen i luften. Vid Starören finns nu lediga tomter där du kan bygga ditt drömhem. Starören erbjuder dig ditt eget smultronställe.

Service

Omringad av fina naturområden och havsdoft, med närhet till service och vandringsleder är Starören en optimal ort för den som uppskattar både vacker natur, och modernt boende.

NATURSKÖNT OCH FAMILJÄRT

Är du i startgroparna för att bilda familj? Med bara fyra kilometer till skolan är Starören en ypperlig plats för barnfamiljen. Den närmaste mataffären ligger 3,5 km ifrån. Är du intresserad av jakt och fiske? Starören omringas av fantastiska, abborrika fiskevatten. Som invånare i Korsnäs kan du också bli kortmedlem i det lokala jaktlaget. Längtar du efter landsbygdens lugn? Med bara 40 minuter till Vasa finns det goda möjligheter att pendla. Starören erbjuder allt du behöver för ett rikt liv.

BÅTPLATS INGÅR I PRISET

Starören är delvis ett bebyggt område. Några hus är färdigställda, medan andra är under arbete. De flesta tomter väntar på sin rätta köpare. Starören är ett planerat och tryggt område. Vatten- och avloppsanslutningar ingår i priset vid köp av tomt. Det samma gäller båtplats vid den gemensamma bryggan. Alla som bor på området har också tillgång till simstranden och grönområdet som omger den.

TOMTER TILL SALU

ca 1790 kvadratmeter,

Här trivs vi

Familjen Rosendahl

"Vi valde att bo på Starören på grund av närheten till havet Det lockade mest. Sedan var det ypperligt för vår del då min man jobbar i Närpes och jag i Vasa, så vi har lika lång väg för båda. Vi har sol från morgon till kväll, här får vi uppleva vackra solnedgångar, havet och lugnet. Området var bekant sedan tidigare för oss och länge i tankarna innan vi slog till. Starören passar bra för den som uppskattar naturen, lugnet och havet."

HÄR LIGGER STARÖREN

Intresserad?

TA KONTAKT

Tomterna säljs av Moiki Invest Ab / Henry Backlund.

Vill du veta mera?

Jan-Erik Ravals förevisar och berättar mera om tomterna. Ta kontakt på tel, 040-525 9556 eller jeravals@gmail.com